سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام برند لمینت متحرک دندان خوبه؟ و چند مدل کامپوزیت موقت داریم

تفاوت لمینت متحرک دندان سو اسمایل ترو اسمایل اسنپ اسمای با یکدیگر در چیست ایا لمینت موقت سیار برای خرید مناسب است یا خیر

کدام لمینت متحرک زیبایی دندان بخریم و چیست و بدرد چه کسانی میخور

    نظر

لمینت چیست چیه یعنی چه؟

یکی از عناصر زیبایی صورت ، دندانهای سفید ، براق و تمیز است. بسیاری از افراد برای زیبایی دندان های خود به دندانپزشک مراجعه می کنند و دندانپزشک مطابق با استانداردهای زیبایی با محلول مناسب دندان های بیمار را درمان می کند. در میان راه حل های زیبایی دندان ، سالهاست که نام لمینت دندان وجود دارد. لمینیت یا لمینیت دندان ، روشی محبوب برای اصلاح بی نظمی های جزئی دندان ، شکستگی ، ترک و تغییر رنگ دندان است. لمینت های دندانی که به آنها لمینت نیز گفته می شود ، یکی از روشهای پرکاربرد برای زیبایی دندان است. لمینت متحرک دندان چیست و بدرد چه کسانی میخورد تقریبا همه دوست دارند لبخندی زیبا و اغواگر داشته باشند. اما متأسفانه همه به دلایلی مانند دندانهای بد فرم قادر به انجام چنین کاری نیستند. و این جایی است که دندانپزشکان ترمیمی و کلینیک های زیبایی سعی دارند لبخندهای زیبا و اغوا کننده را با کمک ترفندهای مختلف از جمله لمینیت دندان به چهره دیگران بیفزایندلمینت پوسته ای با دیواره نازک است که متناسب با شکل و مشخصات دندان هر فرد به روشی منحصر به فرد ساخته شده است. هنگام ساخت این پوسته های نازک ، ما از مواد با رنگ طبیعی و نزدیک به رنگ دندان استفاده می کنیم. لمینت به جلوی دندان ها متصل می شود. رنگ ، شکل ، اندازه ، طول و ... دندان ها را تغییر دهید و لبخند جذاب و زیباتر از شخص بسازید.

 

 

ظهور لمینت های دندانی تفاوت زیادی در زیبایی دندان ایجاد کرده است

 


ظهور لمینت های دندانی تفاوت زیادی در زیبایی دندان ایجاد کرده است :

 

در حال حاضر دو نوع لمینت برای زیبایی و درمان تغییر شکل جزئی دندان وجود دارد که در زیر به طور مفصل در مورد آنها صحبت می شود. شناخت دقیق لمینت های دندان و کاربردهای آنها به شما کمک می کند تا برای رفع نقایص دندان انتخاب بهتری داشته باشید. خوب است از این موضوع اطلاع داشته باشید اگر هدفتان خرید لمینت متحرک دندان است باید بدانید دوام Snap-On Smile دائمی نیست اما روشی ایمن و مطمئن برای  زیبایی شما خواهد بود و میتوانید یک سال از محصول استفاده کنید و در وصرت رضایت دوباره محصول را خریداری و از نو قالب گیری را انجام بدهید.


کدام لمینت متحرک زیبایی دندان بخریم و چیست و بدرد چه کسانی میخور



لمینت دندان چگونه انجام می شود؟

در مرحله اول با تراشیدن بخشی از ضخامت مینای دندان تهیه می شود. بعد از برش مینای دندان ، دندانها قالب می شوند و یک لمینت ایجاد می کنند که با دندان ها مطابقت دارد. از لحظه اصلاح مینای دندان تا زمان لمینیت و اتصال ، باید از روکش موقت برای کاهش و محافظت از دندان های خود استفاده کنید. لمینت در مرحله نهایی تهیه شده و به دندان های فرد متصل می شود.  از نظر مقاومت: انواع سرامیک در مقایسه با نمونه های کامپوزیت از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار هستند. از نظر دوام رنگ: نمونه های سرامیکی معمولاً از دوام بیشتری برخوردار هستند و به طور کلی شکل بهتر و زیبایی تری دارند. از نظر برش مینا: به نمونه های ورقه ورقه سرامیکی بسیار نازک به عملیات برش و تراش نیاز نیست.از نظر قیمت: ورقه های کامپوزیت نسبتاً ارزان هستند.



لمینت متحرک دندان چیست


لمینت دندان متحرک برای چه کسانی مناسب است؟

شما می خواهید لبخند بی نظیری داشته باشید بدون اینکه هزینه زیادی را صرف اقدامات پیچیده زیبایی دندان کنید.آنها دارای حفره ، شکاف بین دندانها ، دندانهای لک شده ، دندانهای کج یا هر چیز دیگری هستند که باعث زشتی لبخند می شوند.قدیمی از دندانهای مصنوعی قدیمی استفاده کنید و گزینه بهتری پیدا کنید. به طور حتم برای اقدامات پزشکی مانند کاشت یا پل زدن مناسب نیست.


 

 

نمونه اصلی لمینت متحرک



مطالب مربوط :Snap An Smile لمینت متحرک دندان چیست و چطور باید تهیه شود


از مزایای لمینت های متحرک دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایداری ورقه های قابل جدا شدن:

یکی از اصلی ترین مزایای پروتزهایی که از ایمپلنت پشتیبانی می کنند ، بسیار پایدار هستند. از آنجا که این پروتزها توسط ایمپلنت در جای خود نگه داشته می شوند ، باید هنگام خوردن غذا و لبخند ایمن شوند. بسیاری از پروتزهای قدیمی با لغزش یا حرکت پروتز بسیار پایدار نیستند.

وقتی دندان خراب می شود یا می افتد ، قسمت استخوان فک زیر آن ناحیه شروع به خراب شدن می کند که می تواند برای سلامت کلی فرد مضر باشد. با این حال ، هنگامی که بیمار پروتز با حمایت ایمپلنت را انتخاب می کند ، این خطر از بین می رود. کاشت دندان رشد استخوان را تقویت می کند. این به این دلیل است که محتوای تیتانیوم در نهایت به استخوان جوش داده می شود.

در نهایت ، استخوان فک بیمار دست نخورده باقی می ماند. بنابراین ، بیمار می تواند به طور معمول به جویدن ادامه دهد و با اطمینان لبخند بزند.

در حال حاضر ، هیچ روش دیگری برای جایگزینی دندان وجود ندارد که بتواند از آتروفی استخوان جلوگیری کند.

 

 

 



مقرون به صرفه بودن Snap That Smilies:

در کنار سایر پروتزهای مصنوعی ، کاشت دندان گران است ، اما کاشت دندان قابل جابجایی مقرون به صرفه است. تعویض دندان می تواند بسیار گران باشد ، اما تعویض دندان با استفاده از این روش ترکیبی ، روند کار را ارزان می کند.


لمینت متحرک دندان چیست




همه ما می خواهیم لبخندی زیبا داشته باشیم ، اما برخی از افراد به دلیل دندانهای بد فرم یا بد رنگ از این نعمت محروم هستند.لمینت دندان چیست؟ برای چه کسانی و چه دندانهایی مناسب هستند؟ انواع لمینت دندان کدامند؟ مراحل لمینیت دندان چیست؟ مزایا و معایب لمینت دندان چیست؟ و است یکی از سالاتی است که در این مقاله به درستی پاسخ داده شده و سعی شده است به آن پاسخ دهد.


لمینت سرامیکی

ورقه کامپوزیت

1- لمینت دندان سرامیکی:

یک لمینت دندان سرامیکی (روکش چینی) از پوسته سرامیکی نازکی به قطر چند صد میلی متر تشکیل شده است که ضخامت آن دو برابر پوسته تخم مرغ است و با کمک چسب مخصوص و دائمی روی دندان ها چسبانده می شود.

انواع لمینت دندان سرامیکی

 فلدسپات چینی در آزمایشگاه توسط تکنسین های قالب دندان ساخته و ساخته می شود

(ips-impress) نوعی لمینت دندان است که با فشار دادن قالب در کوره ای که امروزه رایج است ، تشکیل می شود.

لمینت دندان از بلوک های سرامیکی با استفاده از سیستم CAD-CAM مانند (cerec) تراش خورده است.

مراحل انجام لمینت دندان سرامیکی

ابتدا مقدار معینی از مینا تراشیده می شود و سپس فرم دهی از دندان بریده شده آغاز می شود. سپس ترمیم موقت بر روی دندان انجام می شود و سپس قالب آماده شده به آزمایشگاه ارسال می شود. آزمایشگاه بنا به درخواست دندانپزشک و بیمار آن را مطابق با رنگ دلخواه فرم داده و در جلسه بعدی لمینت آماده شده را به دندان متصل می کند.



لمینت متحرک دندان چیست



ظاهر طبیعی:

یکی از بزرگترین نگرانی های افرادی که دندان هایشان را تعویض کرده اند ظاهر آنها بعد از جراحی است. حفره ها مطمئنا زیبا نیستند ، اما خوشبختانه لمینت متحرک یا یک لبخند از آن لبخند راه حل بهتری است.


پروتزهای قدیمی بزرگ و دهان شل هستند و باعث می شوند غیر طبیعی به نظر برسند. اما ضربه محکم و ناگهانی آن لبخند در جای خود ثابت می شود و طبیعی تر به نظر می رسد. بر خلاف پروتزهای معمولی ، پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت سست نمی شوند و نمی لغزند.


نحوه قالب بندی ورقه ورقه در حال حرکت:

کل فرآیند بسیار ساده است.


در مورد رنگ ، اندازه و شکل دندان های جدید خود مشورت کنید.

همچنین دندان های قدیمی را فرم می دهیم تا کاملاً متناسب شود.

در حدود 3 هفته دیگر برای تنظیم نهایی ورقه ورقه خود وارد شوید و از این لحظه به بعد لبخند جدیدی خواهید خورد!

نحوه مراقبت از لمینت دندان خود:


مراقبت های پس از لمینیت به منظور افزایش طول عمر این روکش های سرامیکی و کاهش خطرات و خطرات احتمالی پس از لمینیت دندان طراحی شده است.

نحوه مراقبت از لمینت دندان خود:

سوالات متداول در مورد لمینت دندان متحرک:

آیا لمینت متحرک دندان نحوه خوردن و نوشیدن یا نوع غذا را تغییر می دهد؟

برخلاف سایر وسایل دندانپزشکی ، لمینت دندان قابل جابجایی به شما اجازه می دهد مانند معمول غذا بخورید و بنوشید. پروتزهای جزئی قدیمی هنگام غذا خوردن به سردرد تبدیل می شوند. زیرا غذا می تواند زیر آن گیر کند. در نتیجه ، بسیاری از بیماران یک لمینت دندان متحرک (Snap on Smile) را به عنوان گزینه جایگزین ترجیح می دهند.لمینت دندان متحرک از رزین قوی با دوام و ثبت اختراع ساخته شده است. ضخامت دندان فقط 0.5 میلی متر است.



لمینت متحرک دندان چیست



آیا لمینت متحرک طبیعی به نظر می رسد؟

ما به شما در مورد بهترین رنگ و شکل برای دندانهای جدید خود توصیه می کنیم و لبخندی زیبا و با ظاهری طبیعی به شما هدیه می دهیم!

 

قضیه لمینت متحرک سو اسمایل چبه

 

 

 

قضیه لمینت متحرک سو اسمایل چبه :

 

سو اسمایل نسل جدید و به روز لمینت متحرک میباشد که تنها تفاوتی که دارد خمیر به صورت نخودی شکل میباشد البته مقداری قالب گیری سخت تر است چون باید خمیر را کاملا یک دست و ورز بدهید هر چند نگرانی ندارد چون به سادگی قالب گیری میشود این مصحول بیشتر برای کسانی که فقط میخواهند جای خالی یک دندان را پر کنند مناسب است چون دیگر نیزا نیست خمیر را برش بزنند و هر مقداری که دوست دارند میتوانند جدا کنند و بعد استفاده نماییند

 

 

خاص ترین لمینت متحرک دندان



لمینت متحرک دندان:

با اسنپ اسمایل حتی اگر روی دندان هایتان لکه ، لب کامل ، ترک یا افتادگی داشته باشید. رزین دندانی ممتاز و منحصر به فرد استفاده شده در ساخت این لمینت دندان متحرک بسیار نازک و در عین حال بسیار مستحکم است. برای این روش نیازی به چسب نیست. بنابراین می توانید غذا بخورید ، بنوشید ، کارهای روزمره خود را با اطمینان کامل انجام دهید و همیشه آن را در دهان خود داشته باشید! همچنین برای کسانی که می خواهند دندان مصنوعی سبک ، دندان مصنوعی آرایشی و متحرک داشته باشند و همچنین برای کسانی که خواهان بهبود بلند مدت لبخند هستند ، بهترین گزینه است. به تصویربرداری و حکاکی داخل دهانی نیازی نیست و دندانپزشک می تواند در دو مراجعه فوری لمینت متحرک مناسبی برای دندانهای شما پیدا کند.لمینت دندان متحرک زندگی بسیاری را تغییر داده است. همچنین اعتماد به نفس برای لبخند زدن را بازیابی می کند. تا به امروز ، هزاران نفر در سراسر جهان از مزایای بی نظیر Snap An Smile بهره مند می شوند. امروز از دندانپزشک خود بپرسید که آیا لمینت دندان متحرک مناسب شما است یا خیر. این نه تنها می تواند لبخند شما را تغییر دهد ، بلکه می تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد.